HTML

World Cup Accommodation

Muntari VB naplója

Sulley "Ali" Muntari vagyok, a Milan és Ghána játékosa. Imádok szaladni, labdázni és gnúra vadászni. A VB alatt (ismét) naplót írok. BOOYAH!

Rajongj értem!

Otthoni időjárás

Nem értem, hogy mit írtok

  • madbalee: Valaki tudja miert jatszott felig letolt gyatyaval az Sulley a nemet meccs utoilso 15 perceben?? (2014.06.24. 15:14) Dolgozott bennünk a vodkaszóda
  • madbalee: Első milanos meccsén gólt lőtt:) (2012.02.19. 20:46) Ébenfekete álomtizenegy
  • Vaader: "Boer Bar" ez hatalmas! :D:D:D (2010.07.03. 13:52) BOOYA!!!
  • barbredi: Ez nekem eddig le se esett, hogy a néger gyerekek vágyálma a rabszolgaság, óriási! (2010.06.29. 15:46) Playboy interjú
  • csoko20: Azért mert néger, még nem kell lenézni! :) (2010.06.29. 15:32) Eboue tud koreaiul

Törzsfőnökök blogjai

Eboue tud koreaiul

2010.06.29. 13:00 Muntari

Hát, gyerekek, hihetetlen ez a VB. Ennyi náció és mind-mind olyan sokszínű. Nagyon érdekes, most szembesülök azzal is, hogy mennyi fehérkenyér nép van és az emberek többsége nem is szereti az afrikai gyümölcsöket. Én meg kétpofára habzsolom őket, azaz habzsolnám, mert a cifra fosás azért rendre megnyomja a belem alarm gombját.   

Na, mit is akartam mondani? Ja, azt, hogy elkezdtek tetszeni nekem ezek a koreai csajok (pénteken kiszöktem a szállodából és egyet le is kúrtam, de erről majd később...), de nem értem a nyelvüket, teljesen másképp makognak, mint mi, ghánaiak. Persze, igazából a sikításuk érdekelne már, nem részletezem mekkora már megint a herefeszültségem. Fel is hívom öreg csonti haveromat, Eboue-t, ő láthatóan eléggé virgázza a koreai szpíkinget.

Anyongi kasibsio! 


4 komment

Címkék: edzőtábor vb2010

A bejegyzés trackback címe:

https://muntari.blog.hu/api/trackback/id/tr732118165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nickita 2010.06.29. 15:14:42

hol vannak a sárga bigék?

csoko20 2010.06.29. 15:32:29

Azért mert néger, még nem kell lenézni! :)
süti beállítások módosítása