Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

World Cup Accommodation

Muntari VB naplója

Sulley "Ali" Muntari vagyok, a Milan és Ghána játékosa. Imádok szaladni, labdázni és gnúra vadászni. A VB alatt (ismét) naplót írok. BOOYAH!

Rajongj értem!

Otthoni időjárás

Nem értem, hogy mit írtok

  • madbalee: Valaki tudja miert jatszott felig letolt gyatyaval az Sulley a nemet meccs utoilso 15 perceben?? (2014.06.24. 15:14) Dolgozott bennünk a vodkaszóda
  • madbalee: Első milanos meccsén gólt lőtt:) (2012.02.19. 20:46) Ébenfekete álomtizenegy
  • Vaader: "Boer Bar" ez hatalmas! :D:D:D (2010.07.03. 13:52) BOOYA!!!
  • barbredi: Ez nekem eddig le se esett, hogy a néger gyerekek vágyálma a rabszolgaság, óriási! (2010.06.29. 15:46) Playboy interjú
  • csoko20: Azért mert néger, még nem kell lenézni! :) (2010.06.29. 15:32) Eboue tud koreaiul

Törzsfőnökök blogjai

BOOYA!!!

2010.06.30. 11:32 Muntari

Egy csomó dolgot nem értek ezen a világbajnokságon... Megmérkőztünk például ezzel a fura germán válogatottal, akiknél többféle embert lehetett látni, mint az accra-i piacon. A legtöbbjük mondjuk ilyen átlátszó bőrű vörhenyszörny volt, akiket Ghánában biztosan nem engedne a napra az anyukájuk, de volt köztük néhány muszlim testvér is. (Rajevac figyelmeztetett is minket, hogy a hatos meg a nyolcas tutira megpróbál majd aranyláncokat meg vizipipákat ránksózni, de ne vegyünk tőlük semmit, csak a Jabulanira figyeljünk.) Meglepettségem csak fokozódott, amikor az edzőjük - aki egy különösen finom ember - kedves stílusban megkért minket, hogy adjunk nekik kölcsön egy ereje teljében lévő földevőt balbunkóba, mert már nincs ideje kiugrani a piacra egyért, nálunk meg úgyis több van, mint amit az ország vízkészlete elbír. Át is passzoltunk nekik egy Boatenget, mert nekünk abból kettő volt, és amúgy se olyan szép ébenfeketék, mint ami egy igazi aranyparti csillagtól elvárható lenne. Node a lényeg, amit azóta se kapiskálok: végül kikaptunk Germánországtól, a csapattársaim mégis riszálták a feneküket örömükben, Blatter úr pedig gratulált és közölte, hogy továbbra is enged minket játszani a bajnokságában. Ilyenkor mi van? Miféle fekete mágia ez?

Szerencsére nem sok időm volt ezen rágódni, mert már a száraz évszakban lezsíroztuk Adripapával meg Balotellivel, hogy a csoportmeccsek után elmerülünk a dél-afrikai éjszakában. Úgy vártam a múlt pénteki napot, mint gyermekkoromban az élelmiszer segélyszállítmányokat! Igen alaposan készültem a portyára: hetekig nem bokszoltam a focicsukám, hogy legyen elég paszta, amivel kifényesíthetem magam; a meccsek alatt pedig agyagedénybe gyűjtöttem a srácok sercintését, merthát kellett a gél a toll belövéséhez. Nem akarok arcoskodni, de a buli estéjén még a milánói divatbemutatós formámnál is szexibbnek éreztem magam, pedig már ott is igazi piperkőc néger voltam:

A buli ismét őrületes volt, bár csak kicsivel emlékszem többre, mint a BL győzelem utáni mulatságból. Ez a terrorista Adriano készült valami huncut dologgal, és az utcácskát, amit Pandev meztelen fenekéről szívtunk legutóbb, megbolondította egy kis puskaporral.  Huhh, ez az elegy aztán beütött, mint a ghánai famereknek a '90-es kakaóár zuhanás! Letévedtünk valami 'Boer Bar' nevű helyre, ahol Van Bronckhorst, Heitinga és Elia kivételével ott volt szinte a teljes holland csapat. Ők is igencsak feldobottnak tűntek,  mert félmeztelenül táncoltak és Davids mezeket égettek. Próbáltunk mi is becsatlakozni a csörgésbe, de valamiért nem örültek nekünk, és jelezték, hogy Mandela brigádjának a szomszédos 'Mixed Zone'-ban a helye, úghogy pattanjunk, mielőtt bajunk esik. Balotelli persze egyből ráizgult egy kis hirigre és "most kiharapom az epédet, te széthipózott tulipánbaszó" kiáltással indult meg Kuyt felé. Szerencsére a mindig higgadt Adripapa még időben közbelépett és átterelt minket egy másik egységbe, ahol a legkülönbözőbb színű és formájú egyedek között megláttuk a régóta becserkészni kívánt vadakat, az észak-koreai küldöttség tüzelő nőstényeit. Legszívesebben egyből rájuk ugrottam volna, de Balotelli azt javasolta, hogy vegyük elő az okos amerikai rapper tekintetünket, gizdán támasszuk a bárpultot, és várjuk ki, amíg a kis csacsi antilopok maguktól besétálnak az oroszlán szájába.

Valamit tudhat ez a Mario, mert legyeket megszégyenítő sebességgel szállt rám egy némber, aki a koreai nép 1.456.785 számú leányaként mutatkozott be. A kis barátnője Balotellinek jutott, a lúzer Adripapa meg elkeseredetten próbált alkudozni, hogy valamelyikünk vegye már be egy klasszikus ökörsütésbe. Én azonban egyedül akartam elbánni a prédámmal, és így is tettem. Különlegesek ám ezek a koreai nők, mert a vuvuzela tokjuknál van egy érzékeny kis pöcök, amit mi afrikaiak általában kinyisszantunk a lányokból. Egyáltalán nem értem, hogy Ázsiában miért hagyják ott ezt a valamit... Azért én is tudtam ám neki újat mutatni! Sokan hiszik ugyanis a nemzőpálcámra, hogy az egy igazi húsbambusz, aztán van ám riadalom, amikor kiderül, hogy valójában VÉR. 1.456.785 is összerezzent, amikor meglátta az agyart, és behatolásnál kigúvadtak a kis mandulaszemei, mint egy ánuszon dárdázott impalának. (Bevallom, ez a szokatlanul szűk folyosó kicsit törte is az ormányom, mint a bütykömet az új neonsárga focicsukám.) Az igazi szűkölés azonban csak akkor jött, amikor elővettem a tarsolyból a tradicionális ghánai 'BOOYA' figurát: a vuvuzelát ilyenkor becsúsztatom az egyetlen helyre, ahol nem hallatszik az idegesítő hangja, a golyszlikat pedig berámolom a pupu barlangjába, aztán egyszerre kirántom őket. Ezt imádta a kis némber, és elcsukló hangon mondogatta, hogy jobban imád, mint valami Kim Ir Szent. Innentől már én is csak pár percig bírtam, és beterítettem kókusztejjel, ő pedig belemártotta mutatóujját az anyagba, és ébenfekete mellkasomra egy gyönyörű ötágú csillagot mázolt szeretete jeléül...

Szombat délután Mensah ébresztett azzal, hogy mindjárt meccsünk van az amerikaiak ellen. Megpróbáltam gyorsan összekapni magam, de a koponyámban trappoló orrszarvúcsordát szinte lehetetlen volt kikergetni. Mensah is feszültnek tűnt és azt süvöltötte, hogy ha legközelebb rókákat sétáltatok, ne a flitteres koktélruhájába töröljem a buksza számat. Egyáltalán nem fogtam, hogy miről hadovált. Állítólag az esti körletellenőrzésen Rajevac is észrevette, hogy üres az ágyam. Hiába alakítottam Sulley formájúra a paplanom és a párnám, az Öreg azt mondta, túl friss a levegő, tuti nem vagyok a közelben. Persze megint nagyon kiabált velem a Mester, főleg miután a stadion felé menet kitettem egy színes ásítást a busz ablakán. Már meg se lepődtem, hogy ismét a kispadon találtam magam, de ezúttal nem bántam, mert legalább közel voltak az ásványvizes palackok. Annyira rosszul voltam, mint mikor Mammma egyszer romlott gnúhúsból készített pörit. Képzeljétek, szaladgálni se volt kedvem! A hosszabbítás utolsó 7 percére így is be kellett állnom, de ennél többet nem is bírtam, és a lefújás pillanatában elterültem a gyepen. Nagyon nem örültem neki, amikor az az idióta Asamoah Gyan rámvetette magát, borzasztóan ölelgetett, és csak annyit ordított a fülembe, hogy: BOOOOYÁÁÁÁ!!!

Hé Tesó! A tiednek is farka volt? Ez valami koreai sajátosság vagy ezt benéztem, mint Larrionda Lampard gólját?
Csao: Balo
Küldi:
Mario (ceges)
+39 335 55 38062


6 komment

Címkék: szex buli vb2010

A bejegyzés trackback címe:

https://muntari.blog.hu/api/trackback/id/tr942111683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Claudio Marchisio 2010.07.02. 20:46:12

lol:D
most úgy néz ki van kedve szaladgálni:)
első afrikaiak lennének elődöntőben?

jed 2010.07.02. 21:31:02

BOOOOYÁÁÁÁ, tesó, ezt a balost aztán megküldted!

Matfu 2010.07.02. 21:34:36

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Suley!

Claudio Marchisio 2010.07.02. 22:18:29

mekkora hiba, lehozzák a mestert:)

Claudio Marchisio 2010.07.02. 23:16:51

hát igen, a hosszabbításos tizit muntari belőtte volna...
így meg szopó ág van sajnos

Vaader 2010.07.03. 13:52:16

"Boer Bar" ez hatalmas! :D:D:D
süti beállítások módosítása