HTML

World Cup Accommodation

Muntari VB naplója

Sulley "Ali" Muntari vagyok, a Milan és Ghána játékosa. Imádok szaladni, labdázni és gnúra vadászni. A VB alatt (ismét) naplót írok. BOOYAH!

Rajongj értem!

Otthoni időjárás

Nem értem, hogy mit írtok

  • madbalee: Valaki tudja miert jatszott felig letolt gyatyaval az Sulley a nemet meccs utoilso 15 perceben?? (2014.06.24. 15:14) Dolgozott bennünk a vodkaszóda
  • madbalee: Első milanos meccsén gólt lőtt:) (2012.02.19. 20:46) Ébenfekete álomtizenegy
  • Vaader: "Boer Bar" ez hatalmas! :D:D:D (2010.07.03. 13:52) BOOYA!!!
  • barbredi: Ez nekem eddig le se esett, hogy a néger gyerekek vágyálma a rabszolgaság, óriási! (2010.06.29. 15:46) Playboy interjú
  • csoko20: Azért mert néger, még nem kell lenézni! :) (2010.06.29. 15:32) Eboue tud koreaiul

Törzsfőnökök blogjai

Playboy interjú

2010.06.19. 07:40 Muntari

Képzeljétek, interjút készített velem a Playból! Most küldték el a cikk várható tartalmát, szerintem tök jól sikerült. Abban a számban jelenik majd meg, amelyiknek a meztelen Whoopi Goldberg lesz a címlapján, de Ti már most olvashatjátok. Remélem a ghánai nép büszke lesz szerető gyermekére! 

Playboy: Sokan nem tudják, de egy kis ghánai faluból származol.

Sulley "a Bika" Muntari: Könny szökik a szemembe, ha a kicsiny falvamat említed. Ó, azok a bozótosok, amelyek körbeveszik, meg a dombok a magányos majomkenyérfákkal! Nem laktak ott sokkal többen, mint ahányan egyszerre a pályán vagyunk egy meccsen, de igazán boldogok voltunk. Nyugalmunkat csak az zavarta meg néha, amikor ránktört a szomszédos  joruba törzs, mert kifogytak banánból meg kecsketejből. Olyankor volt egy kis hirig, és akkor hallottam először életemben, hogy "Kill, no catch"! Azóta is ez az egyetlen taktikai utasítás, amit értek.

Mi a legkedvesebb emléked gyerekkorodból?
Sulley "a Bika" Muntari: Már kiskoromban is sokat fociztunk, bár inkább csak ész nélkül szaladgáltunk, cseleztünk, passzolgattunk. Azért olyan rossz a rúgótechnikám, mert sose mertük messzire rúgni a labdát, nehogy a bozótban vagy a dzsungelben kössön ki. Oda ugyanis egyetlen kisgyerek sem merészkedik be, hisz ki tudja, milyen vadállat leselkedik rá. A legtöbb afrikai focista azért nem tud  "bikázni", mert gyerekkorban nem tanulta meg. Bezzeg rohangálni! Ahhoz nagyon értünk! Hú, hányszor kellett oroszlánok elől iszkolnunk, amikor egy-egy rossz passz után antilopok közé gurult a bogyó!

Mi akartál lenni kiskorodban?
Sulley "a Bika" Muntari: RABSZOLGA! A családunkban generációkra visszamenőleg ezt a szép hivatást választották a férfiak. Voltak olyan szerencsések is, akik távoli országokba is eljutottak e gyönyörű szakmának köszönhetően. Sokat álmodoztam róla, hogy egyszer majd esélyem lesz eljutni például Brazíliába egy cukorültetvényre. Apukám azonban ragaszkodott hozzá, hogy a nyomdokaiba lépjek és gnúvadász legyek. Ennek megfelelően is nevelt. A barátaim közül egyébként sokan sámánok vagy boszorkánymesterek lettek, de én nem tudtam keselyűagyvelőből jósolni, úgyhogy nem igazán vonzott ez a meló.

Mit jelent neked a vadászat?
Sulley "a Bika" Muntari: Valaha a mindent jelentette. Beleszagoltam a földbe, megkóstoltam az ízét és a szívem együtt dobogott a gnúk és az antilopok patáinak dübörgésével. Utána már csak egy dolgom volt: becserkészni a vadat, fáradhatatlanul üldözni, míg az végelgyengülésben el nem pusztult. Utálom a fegyvereket, a nyers erő az én legjobb barátom! A vadászösztön egyébként olykor a pályán is rámtör, pusztakézzel elkapnám néha az ilyen senkiházi nyálgépeket, mint ez a Beckham vagy a Céronáldó, a nyakuk mögé harapnék és puszta kézzel roppantanám meg őket. Szerinted ez piroslapos?

Meglehet. Kik a legjobb barátaid az Interben és a válogatottnál?
Sulley "a Bika" Muntari: Jelenleg Adripapa és Balo a legjobb span. Velük rendszeresen nézünk farkasszemet az éjszakával. Megnyugtatlak, mindig az éjszaka pislantja el magát először. Megmutatták nekem ezeket a partidrogokat, vuhujuj, de rákattantam a bogyókra! Kétpofára eszem őket, mint a baobabot, a falu szélén lévő fáról. Nagyon sajnáltam, amikor Adriano visszament Brazíliába, dehát biztos kapott végre jó állást rabszolgaként... A ghánai csapatból a mentorom, Essien a legjobb barátom, de ő sajnos nem lehet velünk. Vele a gyermekkori bunyók hoztak közel, illetve sokáig jártam a húgával, úúú, de jó kis punetti volt.

Kicsit váltsunk témát! Hogyan ragadt rád a "Bika" becenév? Ennyire kemény vagy a nőstényekkel?
Sulley "a Bika" Muntari: Afrikában az AIDS veszély miatt óvatosnak kell lenni, így csak az én Mammmámba és Agyemang nagybátyám kecskéjébe mártogattam az agyart. Sajnos Milánóban se tudok igazán csajozni, mert hiába megyünk bulizni esténként Marioval, egyszerűen nem látszódunk a sötétben. Szóval a becenevem onnan kaptam, hogy a pályán mindent és mindenkit felöklelek. A bírót, a labdát, az ellenfél és a saját csapatom játékosait, MINDENKIT. Őrülten szeretek ütközni.

Sokan mégis Téged tartanak az afrikai Cristiano Ronaldonak. Megtudhatjuk, hogy mi a kedvenc póza egy ilyen ébenfekete sármőrnek?
Sulley "a Bika" Muntari: Azt szeretem, mikor elsüllyedek a nőben, mint egy gyerekviziló születés után az ártérben, majd - póztól függetlenül - makogva szoktam elvégezni. Jó a válasz?

Térjünk inkább vissza a focira! A dél-afrikai világbajnokság kapcsán nagy viharokat kavart a vuvuzela. Mi a véleményed róla?
Sulley "a Bika" Muntari:  A vuvuzela nemcsak kiváló hangszer, de ha már gyermekkorban elsajátítják a használatát, sokat javít a nyalási-szopási technikán is. A mi falunkban a bölcsek már évszázadok óta oktatják ezt. Kiskoromban próbáltam vadászatra is használni a vuvuzelát, de köpőcsőként nagyon félrehord, ahhoz meg túl gyenge, hogy lebunkózzunk vele egy nagyvadat. Egyébként én a fenekemmel sokkal cifrább hangokat tudok kiadni, mint ez a vuvuzela. Amikor a szerbek ellen Rajevac mester nem engedte, hogy futkározzak a pályán, a kispadon ülve csatlakoztam a vuvuzelásokhoz. Néha ityiriben lehúztam a gatyám, hogy közvetlenül a bőr Recaro székre púzhassak (így van ugyanis igazán szép hangja), de itt Dél-Afrikában annyira hideg van most, hogy bederesedett az ánuszrózsám.

Hm. A VB labdáját, a Jabulanit is sok kritika éri. Te milyennek találod?
Sulley "a Bika" Muntari: Nem tudom, mit nyávognak! Ha tudnák, hogy én mivel fociztam gyermekkoromban... Fonott kosár, melybe döglött kígyókat raktunk; makákók koponyája; illetve a lemészárolt joruba harcosok bőréből varrt laszti a szavanna füvével kitömve. Nem mondom, elsőre engem is zavart ez a Jabulani, azt hittem, hogy nem is labda, hanem gyümölcs. Meghámoztam, hátha meg lehet enni, de nincs semmi a héja alatt, szóval ez mégiscsak zsuga. Sokan panaszkodnak rá, én mégis imádok belerúgni és utánaszaladni. Irányítani nem tudom, de ez sose zavart. A kapusunk Kingson se reklamál miatta. Ő kókuszokkal edzett kiskorában, semmi nem tudja megzavarni.

Milyen kapcsolatban vagy Rajevac mesterrel?
Sulley "a Bika" Muntari: Őszintén nem tudom. Sokat kiabál velem. Nem szeretem, ha ordít. Ilyenkor a húsába harapnék, de mégis ő a törzsfőnök. Gyakran nem értem, mit mond, főleg a taktikai értekezleten. Én csak szaladgálnék, de ő folyton valami mágnestáblán mutogat. Amúgy jó arc az Öreg, csak kicsit megzuhant az utóbbi időben, kifejezetten nem tetszik neki, hogy ennyit rajoskodom az éjszakában. Néha vágyom rá, hogy az argentínok szövetségi kapitánya legyen a törzsfőnök nálunk is. Róla azt hallottam, hogy igazi partiarc. Egyébként is olyan szép szakálla van, mint egy öreg gibbonnak. Az is lehet, hogy rokon. Szerintem megértenénk egymást...

Értem. Milyen a hangulat az edzőtáborban?
Sulley "a Bika" Muntari: Sokat makogunk, sokat nevetünk, előkerülnek a dobok és akkor táncolunk is. Persze jó lenne, ha pár suna is itt riszálná a bulát. Hiányzik azért az éjszaka! Érzem, hogy be akar szippantani. Egyszer már majdnem kiszöktem az edzőtáborból. Tudod, Adripapáék itt cirkálnak a környéken a VB keretből kimaradt arcokkal, csomó lebuj, jó áron vannak a punettik, áááá, be is husosodott a bambuszom. Amúgy sok a fiatal játékos a keretben, rendszeresen megtréfáljuk őket. Múltkor a kis lelencgyerek Annan kapott kókuszlevet a hajába éjszaka, az meg azt hitte, hogy Johnny Mensah csattant el rá. Váhhá. Baszki, azt nem is mondtam, hogy Mensah néha nőnek öltözik, riszálja magát a flitterekben, nyakában boával. Basszaszájba, nagyon kivagyok a sutyerák ratyira, de kérlek, ezt ne tegyétek be az interjúba, mégis gyerekei vannak, meg ki tudja, ha nem tudok kiszökni, nem kizárt, hogy egyik este ráfodulok...

Te Sulley, mi ez a szag? Olyan fura, te nem érzed?
Sulley "a Bika" Muntari:  Ööö... hát lehet én vagyok, azaz szerintem én vagyok. Ugyanis aki nálunk aki 15 percnél kevesebb játszik, az nem is fürdik. Afrikában az aranyrúdnál is értékesebb a víz, szóval nem is pazaroljuk holmi úri pancsolásra...

Sulley öcsém baszdmeg, te tényleg igazi földevő vagy. Köszönöm az interjút!
Sulley "a Bika" Muntari: Én köszönöm! Hajrá Ghána! Fú, de levarrnám azt a sminkes csajt. Rám miért nem kent alapozót a fotózás előtt?


2 komment

Címkék: interjú vb2010

A bejegyzés trackback címe:

https://muntari.blog.hu/api/trackback/id/tr222090812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harald hardrode 2010.06.19. 11:58:43

Az eddigiek is jók voltak, de ez messze mindent visz. Azért lehetne majd egy poszt arról is, hogy Adripapával hogyan varták le az észak koreai punettokat az auszi kenguruk levadászása után.

barbredi 2010.06.29. 15:46:43

Ez nekem eddig le se esett, hogy a néger gyerekek vágyálma a rabszolgaság, óriási!
süti beállítások módosítása