HTML

World Cup Accommodation

Muntari VB naplója

Sulley "Ali" Muntari vagyok, a Milan és Ghána játékosa. Imádok szaladni, labdázni és gnúra vadászni. A VB alatt (ismét) naplót írok. BOOYAH!

Rajongj értem!

Otthoni időjárás

Nem értem, hogy mit írtok

  • madbalee: Valaki tudja miert jatszott felig letolt gyatyaval az Sulley a nemet meccs utoilso 15 perceben?? (2014.06.24. 15:14) Dolgozott bennünk a vodkaszóda
  • madbalee: Első milanos meccsén gólt lőtt:) (2012.02.19. 20:46) Ébenfekete álomtizenegy
  • Vaader: "Boer Bar" ez hatalmas! :D:D:D (2010.07.03. 13:52) BOOYA!!!
  • barbredi: Ez nekem eddig le se esett, hogy a néger gyerekek vágyálma a rabszolgaság, óriási! (2010.06.29. 15:46) Playboy interjú
  • csoko20: Azért mert néger, még nem kell lenézni! :) (2010.06.29. 15:32) Eboue tud koreaiul

Törzsfőnökök blogjai

Az edzőtábor utolsó napjai

2014.06.10. 06:00 Muntari

Na, az van, hogy még mindig Miami-ban dekkolunk és kicsit uncsi az egész. Komolyan, teljesen elkeserítő, hogy egyetlen jó alakú bikinis mufflont sem láttam, ellenben tele van a környék kiéhezett, pénzeszsák nagymamákkal, akik az edzőtábor kerítésén át dobálnak nekünk banánt, meg mindenféle déli gyümölcsöt, volt hogy pénzt is. Egyik edzés végén a fák tövéhez rohant vizelni Asamoah Gyan barátom, de a bokrok tövéből két perverz vénasszony ugrott elő, hogy a bambuszát megfogják. Nagyon furcsa ez nekünk, hiszen ahhoz szoktunk hozzá, hogy mi riogatjuk az embereket méteres kékeresünkkel, de itt Miami-ban nagyon különös az idős fehérnép, szinte követelik a fekete viperák társaságát.

Az edzőtáborban természetesen sokat szaladgálunk, viszont Kwesi Appiah az utóbbi időben mindig beterel minket egy nagy terembe, ahol videókat nézegetünk az ellenfelekről és egyre többet foglalkozik a hergelésünkkel is. Nagyjából 2 hét alatt (én 1) az összes okostóni csapattag megértette, a törzsfőnök ilyenkor eligazítást tart, és ilyenkor nem kell felvenni a stoplist, meg a sípcsontvédőt, elég csak odacammogni melegítőben és hallgatni a dolgokat. Rajevac-nál mondjuk csak a 20 botütésért mentünk ilyen nagy termekbe, szóval érthető volt, hogy a keret nagy része fenntartással kezelte az új törzsfőnök kérését.

A héten végre azt is megtudtam, hogy Németország, Portugália és az USA lesz az ellenfelünk a H (?) csoportban. Hm. Eddig annyiban foglalkoztam ezzel, miszerint a németekről az a hír járja, hogy van köztük pár kályhameleg srác, szóval Essien-nel kitaláltuk, biztos ami biztos, a német meccsen a segglukunkra is ragasztunk majd leukoplasztot. A héten persze a nagy okoskodás közepette ezt ki is próbáltuk, sikerült is a seggtájéki szőrzetet magunk alól kifüstölni, szóval megy a fészkelődés, meg a röhögőgörcs Kwesi mester szózatai alatt.

sulley-ali-muntari-and-david-beckham-in-action-104074.jpg

Ma nagyon büszke voltam magamra, mert a nagyfőnök úgy kezdte a taktikai (?) eligazítást, hogy kivetített egy fényképet rólam még az interes időkből. Azt mondta, mindenkitől ezt várja és utána a képre mutatott pálcájával. A jelszó továbbra is "Kill! No catch", szóval senki se akarjon okosnégert játszani a pályán. Kwesi Appiah szerint Clerence Seedorf testvér az egyetlen néger a futballtörténelemben, aki a szaladgáláson túl finesszel nyúlt a labdához és nem csak a szagával, valamint buta szabálytalanságaival tűnt ki a többi közül. Ez utóbbi megjegyzésekor ismét engem hozott fel példaként a törzsfőnök, így ismét büszkén húztam ki magam. Nem árulok el nagy titkot - mondta így Appiah - a mostani csapatban a Seedorf-poszt betöltetlen marad...

Mikor már majdnem lecsukódott a szemem a mai megbeszélésen, történt még valami. Megjelent az ajtóban minden ghánai földevő bálványa, Sammy Kuffour, aki azt mondta, egy videót szeretne levetíteni nekünk így a vb előtti utolsó napokban. Sammy papa szülőföldünkről hozott egy felvételt, mely egy accra-i hátránnyal élő barátunkról szól, aki ugyanazt a földet ette egész életében mint mi, viszont sajnálatosan elveszítette egyik lábát, így nem lehet közöttünk és hát lássuk be, a csajok hajkurászásából sem tudja kivenni a részét...

A videó megtekintése után néma csend lett a teremben, kivételesen nem azért mert aludt a sok anyaszomorító néger. Hallottuk, a kameruni szégyennégerek keveslik a vb meccsekért kapott pénzt és még a repülőre sem akarnak felszállni. Tudtam, ez a videó az összes féleszű csapattársamra hatott és innentől kezdve Appiah mesternek nem kell minket motiválnia, tudjuk a dolgunkat. Ígérhetnek nekünk 20 érett zsiráfnyakat, akár 50-t is, mi ugyanúgy fogunk hajtani. A videó végeztével Appiah szétzavart minket, mint kezdő pásztor a gnúcsordát, mondván menjünk gondolkodni. A szobámba visszamenet persze már ott várt Balo papa mms-e, mondván feltöltött valami az Instagram-ra, nézzem meg. Egy másik sms pedig Adriano-tól jött, kérdezve, hogy hoztam-e elég toblerone-t a reptérről, amivel majd a szambatáncos punettiket fogjuk megtömködni. Hogy gondolkodhatnék én ilyen közegben? Gondoltam, az egész napi testi-lelki feszkót levezetem az új Shakira-klipre való recskázással, de az sem ment. Kezdem azt gondolni, hogy ez a nem trimmelés is rossz irány.

A BalatonSound karszalagra néztem, majd az egylábú ghánai cimbire gondoltam. Igaza van Appiah törzsfőnöknek, "Kill! No catch!", és ezt már a dél-koreaiak ellen az utolsó edzőmérkőzésünkön is gyakorolhatom. Ismét fürdés nélkül tértem nyugovóra.

balo.jpg


Szólj hozzá!

Címkék: sms feszültség kerethirdetés

A bejegyzés trackback címe:

https://muntari.blog.hu/api/trackback/id/tr576289278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása