HTML

World Cup Accommodation

Muntari VB naplója

Sulley "Ali" Muntari vagyok, a Milan és Ghána játékosa. Imádok szaladni, labdázni és gnúra vadászni. A VB alatt (ismét) naplót írok. BOOYAH!

Rajongj értem!

Otthoni időjárás

Nem értem, hogy mit írtok

  • madbalee: Valaki tudja miert jatszott felig letolt gyatyaval az Sulley a nemet meccs utoilso 15 perceben?? (2014.06.24. 15:14) Dolgozott bennünk a vodkaszóda
  • madbalee: Első milanos meccsén gólt lőtt:) (2012.02.19. 20:46) Ébenfekete álomtizenegy
  • Vaader: "Boer Bar" ez hatalmas! :D:D:D (2010.07.03. 13:52) BOOYA!!!
  • barbredi: Ez nekem eddig le se esett, hogy a néger gyerekek vágyálma a rabszolgaság, óriási! (2010.06.29. 15:46) Playboy interjú
  • csoko20: Azért mert néger, még nem kell lenézni! :) (2010.06.29. 15:32) Eboue tud koreaiul

Törzsfőnökök blogjai

Esti verő - avagy a Vanity Fair modellje voltam

2010.06.01. 07:30 Muntari

Végre, nemsokára meccs! Elegem van már a sok taktikai értekezletből, az új mez anyagából, valamint az állandó bóják közötti passzokból, ahol mindig rámszól Rajevac mester, hogy "pontosabban", "gyorsabban", meg ilyenek. Nem szeretem, ha kiabálnak velem. A szavannák csendjét szeretem, vagy azt, amikor sokan éneklik a nevemet a stadionban. De a kiabálást, csak úgy, azt sosem szerettem. Micsoda ribillió volt itt  tegnap az edzőtáborban, óóó kisfaszom, eszem megáll, micsoda patáliát nyomott Laryea Kingston, miután Rajevac mester kihirdette a keretet. Nem hiszitek el, de ez a mamlasz nekirontott az Öregnek, miután az nem tette be a vb-re utazó keretbe. Na, jó, nem mondom, néha én is lecsavarnék egyet a Mesternek (főleg mikor telitorokból kiabál, hogy "nem jó, nem jó, Sulley, nem jóóóóóó!"), de azért most mégis ő a törzsfőnök. Na, mindegy, ez már olyan, mint egy megszáradt gyík a sivatagban.

Amúgy végül mégse kell egyedül aludnom, John Mensah a szobatársam, ezt a pupákot nagyon szeretem. Próbálok aludni, de nem tudok, főleg mert ez a Johnny fiú szerintem ityiriben elkezdte verni a bránert a takarója alatt. Ezt nem lehet bírni, fel is teszem a füllhallgatót a fülemre, kis Beyoncé -muzsika BE, Butilisösz váuuuu, a kedvencem. Nem megy az alvás, lehet azért sem, mert a nagy ijedtség után 2-3 sör azért befigyelt itt a szobában lefekvés előtt. Kicsit zizegek is. Az előbb elkezdtem álmomban nyalni, de az sem segített, még mindig nem alszom. Hirtelen most meg az a májusi nap jutott eszembe, amikor a Vanity Fairnek álltam modellt Milánóban.

Jó kis nap volt, egyfolytában állt a brém annyi modell csajszi volt ott a közelben.  (Már szinte fájt.) Meg persze ott voltak a nagy sztárok, a Kaka, a Pato, a Drogba, még az a szerencsétlen Ballack is, akit a Bitang Boa lemészárolt az FA kupa döntőjében. A legjobb mégis az volt, amikor az Eto'o-val voltunk egy felvételen. Szeretetem jeléül még meg is pusszantottam volna a kis girnyót. Áh, ráadásul ki is repültünk volna az éjszakába, de José bácsi értünk jött és vitt haza, egészen a küszöbig. A kocsiban "földevő kislányoknak" hívott minket, mert részt vettünk ebben a "piperkőc" dologban. Valami ilyesmit mondott. Aztán másnap az Inter meccsen persze kurva gyenge voltam, mint lófasz a hideg vízben. Nem is kerültem el a kiabálást, csak úgy habzott José bácsi szája.

Na, mindegy, áááááhhuuu, én is inkább alszom. Vagy inkább kiverjem a jó öreg bambuszt?


Szólj hozzá!

Címkék: edzőtábor vb2010

A bejegyzés trackback címe:

https://muntari.blog.hu/api/trackback/id/tr72045559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása