HTML

World Cup Accommodation

Muntari VB naplója

Sulley "Ali" Muntari vagyok, a Milan és Ghána játékosa. Imádok szaladni, labdázni és gnúra vadászni. A VB alatt (ismét) naplót írok. BOOYAH!

Rajongj értem!

Otthoni időjárás

Nem értem, hogy mit írtok

  • madbalee: Valaki tudja miert jatszott felig letolt gyatyaval az Sulley a nemet meccs utoilso 15 perceben?? (2014.06.24. 15:14) Dolgozott bennünk a vodkaszóda
  • madbalee: Első milanos meccsén gólt lőtt:) (2012.02.19. 20:46) Ébenfekete álomtizenegy
  • Vaader: "Boer Bar" ez hatalmas! :D:D:D (2010.07.03. 13:52) BOOYA!!!
  • barbredi: Ez nekem eddig le se esett, hogy a néger gyerekek vágyálma a rabszolgaság, óriási! (2010.06.29. 15:46) Playboy interjú
  • csoko20: Azért mert néger, még nem kell lenézni! :) (2010.06.29. 15:32) Eboue tud koreaiul

Törzsfőnökök blogjai

Megnyertem a Bajnokok Ligáját, de hol vagyok?!

2010.05.24. 07:40 Muntari

Kurvára fáj a fejem. Hol vagyok? Vajon mit jelenthet az a szó, hogy Budakalász? Az van a táblára írva. Itt van mellettem Balotelli és valami HÉV-en ülünk. Süt a nap, csiripelnek a madarak és egy fura öltözékben lévő bajszos ember mutogat, hogy szálljunk le. Úristen!

MEGNYERTÜNK A BAJNOKOK LIGÁJÁT!  Nade akkor hol is vagyok?

Odáig emlékszem, hogy az edző, akinek egy szavát sem értem sose, nagyon magyarázott nekem a csere előtt, de én csak játszani akartam, hiszen gyermekkorom óta juj de mennyire szeretem a labdát. Na mindegy. Nem sokkal a beállásom után vége lett a meccsnek, nyertünk, mindenki ünnepelt, mindenki megölelt (pedig néha azt mondják rám, hogy földevő vagyok, hm, mit jelenthet ez?!). Az öltözőben felkapott a Materazzi (vagy a Cordoba?),  arcomba nyomott valami tablettát, meg egy üveg pezsgőt, majd előkerült egy csomó pia, de én ugye nem nagyon szoktam inni. Valami hotelben folytattuk a bulit, mindenhol félmeztelen lányok és ital volt, az utolsó emlékem talán az, hogy a Balotelli (a csapatból a legjobb barátom) azt mondta, hogy "ezt az utcácskát még szívd fel Pandev meztelen seggéről", miközben a csapatból páran partiba vágtak valami BL hostess csajt. Most meg fogalmam sincs hol vagyunk, hogy kerültünk ide, bal lábamon még éles stopliscipő, csak a jobb lábamon van sípcsontvédő, a tegnapi (büdös) mez alápóló pedig még rajtam, nyakamban meg egy rózsaszín boa. De bazdmeg, az érem! Hol az érmem?! Na kurvajó, ezt elvesztettem, pedig haza akartam vinni Ghánába is, megmutatni a falunak, a gyerekeknek, a bölcseknek, mindenkinek, annyira boldog vagyok. Azt terveztem, hogy egy hétig csak éremmel a nyakamban alszom: könyökölve fekszem a szavannán, hogy ne menjenek bogarak a fülembe, és nincs rajtam semmi, csak az érmem...

Épp Balotellit próbálja felébreszteni ez a bajszos idegen, ráadásul ennek a hülyegyereknek meg valami fura dolog bele is van nyírva a hajába. Basszus, nekem is, tényleg, éjjel még belenyírattuk a hajunkba a BL logóját. Asszonynak nem fog tetszeni, ráadásul őt is elfelejtettem hívni a meccs után, mondom, tisztára készek voltunk, és én tényleg nem nagyon szoktam inni. Úúúú, 9 nem fogadott hívás, meg 4 sms. Feleségemtől 2 sms, gratulál és megint terhes, jön a hetedik pulya, és kérdi mikor jövök már haza... Állandóan ez a stressz, pedig mondtam már neki, hogy itt Európában jó kezekben vagyok, nincsenek leopárdok és egyéb vadállatok sem, akik elől futnom kéne. (A gnúk és az antilipok azért hiányoznak, őket szerettem nézni  a szülőfalvam melletti dombról.) Ismeretlen számról a másik sms, annyit mond, hogy köszön mindent (ő is földevőnek hív), de már valószínűleg nem találkozunk, mert ő elmegy a Real Madridhoz. Nem tudom, ki lehet, na mindegy, nem lehet fontos, ha nem az egyik csapattársam az. A harmadik sms és a sok nem fogadott hívás ellenben fontos, asztakurva, a szövetségi kapitány, Milovan Rajevac keresett ennyiszer. Mi vaaan? Kedden már válogatott edzés, ráadásul szerdán már egy edzőmeccs a Burkina Faso-i U21 ellen? Ráadásul Accraban. Bazdmeg.

Ja, ideje bemutatkoznom: Sulley Muntari vagyok, az Internazionale és szeretett hazám, Ghána védekező középpályása. A futball VB alatt naplót fogok írni. Annyira boldog vagyok, az egész világot magamhoz tudnám ölelni.

De hogy jutok haza? Miért van velem még mindig Balotelli? Mi lehetett az az utcácska? (Nem volt olyan rossz!) Merre lehet ez a Budakalász? Lehet ez is Afrikában van, olyan prériszerű. Na mindegy, én már megnyertem ezt a Bajnokok Ligáját, vagy mit, mostantól pedig hajrá Ghána! Szeretlek Afrika, irány haza! Gyere már Balotelli, menjünk innen! Bazdmeg, neked megvan az érmed?


2 komment

Címkék: buli győzelem vb2010

A bejegyzés trackback címe:

https://muntari.blog.hu/api/trackback/id/tr922025493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koldun 2010.05.26. 16:52:37

Hatalmas :D Keep up the good work

soadfan 2010.05.26. 19:15:17

Reklámozlak!!!
www.sportreklam.blog.hu
Fölteszel a linkblogok közé? Válaszodat előre is köszönöm!
süti beállítások módosítása