HTML

World Cup Accommodation

Muntari VB naplója

Sulley "Ali" Muntari vagyok, a Milan és Ghána játékosa. Imádok szaladni, labdázni és gnúra vadászni. A VB alatt (ismét) naplót írok. BOOYAH!

Rajongj értem!

Otthoni időjárás

Nem értem, hogy mit írtok

  • madbalee: Valaki tudja miert jatszott felig letolt gyatyaval az Sulley a nemet meccs utoilso 15 perceben?? (2014.06.24. 15:14) Dolgozott bennünk a vodkaszóda
  • madbalee: Első milanos meccsén gólt lőtt:) (2012.02.19. 20:46) Ébenfekete álomtizenegy
  • Vaader: "Boer Bar" ez hatalmas! :D:D:D (2010.07.03. 13:52) BOOYA!!!
  • barbredi: Ez nekem eddig le se esett, hogy a néger gyerekek vágyálma a rabszolgaság, óriási! (2010.06.29. 15:46) Playboy interjú
  • csoko20: Azért mert néger, még nem kell lenézni! :) (2010.06.29. 15:32) Eboue tud koreaiul

Törzsfőnökök blogjai

Nem értem a szabályokat

2010.05.28. 07:28 Muntari

Itt ülök az öltözőben, miközben iszonyatosan dörzsöli a herémet ez az új vb-szerelés. (Játék közben is borzasztó kényelmetlen: a  farpofáim beeszik a gatyát, a zsiráfnyak meg teljesen odapréselődik a combomhoz...) Rajevac szövetségi kapitány úr két napja nem szól hozzám, bár ma este állítólag négyszemközt akar beszélgetni velem a viselkedésemről. Nem is értem. Rohadt hisztis, mert kiderült, hogy Essien nem tudja vállalni a VB-t. Mindegy. Iszonyatosan unom ezt a taktikai értekezletet. Leginkább azt nem vágom, hogy mit akar mondani ezzel a sok bábuval és melyik szín vagyunk mi a mágnestáblán. Mondjuk vélelmezem, hogy nem mi vagyunk a pirosak. De miért lennénk mi a kékek? Aztán elkezdi össze-vissza tologatni őket, nekem meg cefetül jojózik a szemem a nagy kavarodástól. Miért nem labdázhatunk és nyargalászhatunk már a pályán kedvünkre? Az annyira jó érzés! Olyankor szabadok vagyunk, mint egy antilopcsorda a szavannán... Ezért is a legszebb játék ez a futball.

Közben megtudtam, hogy Mourinho mester távozik az Intertől. Na, akkor hihetetlen logikámmal rá is jöttem, ő írhatta azt az sms-t a BL döntő utáni tivornya másnapján. Még a Materazzi is sírva hívott fel tegnap éjjel, teljesen kivan ez a nagy mamlasz, hogy elmegy a csapattól José bácsi. Baszki, most is csörög a telefonom, valahogy elő kéne venni ityiriben, úgy, hogy a Mester ne lássa, hogy dumálok a taktikai értekezlet alatt. Háh, kurvajó, már megint a Balotteli hív, ennek a hülyegyereknek semmi sem szent. Mondtam neki, hogy most pár hétig nem tudok dörtizni, hiszen készülök a vb-re, edzőtáborban vagyunk... Pedig de kirepülnék az éjszakába! Fura, kezdek én is rákapni erre a piálásra. Csak igaza volt Adrianonak anno, mikor annyit hívott bulizni. Máig a fülemben visszhangzik a mondata: "Gyere már, te buta földevő, vár az éjszaka, farkasszemet nézünk vele! Kit érdekel a holnapi edzés, haggyámán!" Most pedig itt ülök a válogatott csapat öltözőjében, és csak én vettem fel a narancssárga mezt, mindenki más a csapatból fehérben van. Jaaa, ezért kérdezte a Mester pár perce, hogy "Sulley, szerinted mi a gond?" 

A másik, amin egyfolytában gondolkodom: a szabályok. Mostanában egyre jobban nem értem őket. Emlékszem a pillanatra, amikor még anno Afrikában, a falutól nem messze lévő salakpályán először rúgtam a bőrbe. Pedig én előtte amúgy jobban szerettem csak úgy szaladgálni, ezért is örültem, mikor apám vadászni vitt. Aztán valahogy bevettek játszani. Utólag tudtam meg, hogy csak azért, mert az egyik tehetséges fiút megharapta egy sakál. Azóta érzem és tudom: ez az én játékom. Viszont a mai napig nem értem, hogy itt Európában miért vannak ilyen bonyolult szabályok? Otthon leszúrtunk két-két lábszárcsontot, aztán csak futkároztunk és rúgtuk a bogyót, itt viszont van egy ember a pályán, aki néha megállítja a játékot a hangos sípjával. Azon túl, hogy ezzel a síppal az összes gnút el lehetne ijeszteni vadászat alatt, ez a szigorú úr a jómúltkor kiabált is velem. Nem sokkal azután, hogy José bácsi becserélt, ez az alak nem engedett tovább játszani. Arra se volt időm, hogy lucskosra izzadjam magam, pedig nekem az seperc alatt sikerülni szokott:

Mi rosszat tettem? Én csak játszani akartam! Kézzel, lábbal, szívvel, lélekkel... Szóval fel nem foghatom, pedig én mindenkit szeretek, de ezeket a fura figurákat egyáltalán nem. Miért ők mondják meg, hogy játszhatok-e vagy sem, mikor nem is ők hozzák a labdát? A vakító színű pólójuk is jobban mutatna az én ében bőrömön. Persze, ha arról van szó, megvédem én magam a pályán, mint amikor az a hajasbaba Beckham rontott nekem a városi rangadón. Bántam én el nála erősebb vadakkal is! Juj, de szívesen beleharaptam volna a húsába, adott esetben!

Kicsit el is bóbiskoltam, huh. Mindegy, remélem most már hamarosan kimegyünk a szabadba, mert egyáltalán nem tudok már figyelni a taktikai értekezletre, meg ezekre a furcsa variációkra. Na, úgy tűnik vége, mindenki elkezdett mocorogni. De jó, mehetünk ki labdázni és én vihetem a sok szép lasztit is a pályára. Jaj, végre-végre-végreee!!! Balotellit meg majd visszahívom, és áááá a feleségemet is kéne! Hiányzik. Elég nagy már a tojásfeszültségem, lehet este rántok is egyet ima után! Csak ez a rohadt gatya ne dörzsölné ennyire a herémet...

Hey Teso! Faszer nem veszed fel!? Trening van vagymi? Hallom kedden edzomeccs a tulipanbaszokkal. Utana kirepulo? Littli gombazo-kurvazo Amsztiban? Szolnek Wesleynek is. Forza Milan! Balo
Küldi:
Mario (ceges)
+39 335 55 38062


1 komment

Címkék: edzőtábor vb2010

A bejegyzés trackback címe:

https://muntari.blog.hu/api/trackback/id/tr602025570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyenes · http://endre-mocska.blog.hu/ 2010.06.01. 17:01:09

"Küldi:
Mario (ceges)"
;)))

amugy elegge orto vagy, csak igy tovabb :)
süti beállítások módosítása