HTML

World Cup Accommodation

Muntari VB naplója

Sulley "Ali" Muntari vagyok, a Milan és Ghána játékosa. Imádok szaladni, labdázni és gnúra vadászni. A VB alatt (ismét) naplót írok. BOOYAH!

Rajongj értem!

Otthoni időjárás

Nem értem, hogy mit írtok

  • madbalee: Valaki tudja miert jatszott felig letolt gyatyaval az Sulley a nemet meccs utoilso 15 perceben?? (2014.06.24. 15:14) Dolgozott bennünk a vodkaszóda
  • madbalee: Első milanos meccsén gólt lőtt:) (2012.02.19. 20:46) Ébenfekete álomtizenegy
  • Vaader: "Boer Bar" ez hatalmas! :D:D:D (2010.07.03. 13:52) BOOYA!!!
  • barbredi: Ez nekem eddig le se esett, hogy a néger gyerekek vágyálma a rabszolgaság, óriási! (2010.06.29. 15:46) Playboy interjú
  • csoko20: Azért mert néger, még nem kell lenézni! :) (2010.06.29. 15:32) Eboue tud koreaiul

Törzsfőnökök blogjai

Új menedzserem van

2010.05.31. 07:58 Muntari

Vasárnap átcuccoltunk Párizsból Rotterdamba. Holnap itt játszunk edzőmeccset egy fura válogatottal, akikről csak annyit tudok, hogy közük van a búrokhoz és náluk játszik Wesley is, aki csapattársam az Interben. Tőle hallottam, hogy amit nálunk Ghánában a gazellák lelegelnek, azt itt nagyon drágán megveszik és elpöfékelik, vagy finom muffin formájában megeszik, utána meg úgy viselkednek, mint a marula fa túlérett gyümölcsétől becsípett állatok. Emlékszem, egyszer Agyemang nagybátyám jól teletömte a kecskénket ilyen marula cefrével, utána meg mögé állt, furán tekerte a csípőjét és azt kiabálta, hogy "Szűkölj Beyoncé, SZŰKÖLJ, te ringyó!". Itt viszont eddig nem láttam kecskéket, csak nagyon sok hajót. Olyan is van köztük, amilyennek a rakterében 347 társammal együtt utaztam, amikor 2001-ben az akkori menedzsereim az accra-i piacról Európába szállítottak. Pont olyan szűk helyem volt, mint nagybátyámnak a kecskében...

Szerencsére itt Rotterdamban sokkal kényelmesebb szállásunk van. Érkezésünket csak az a kellemetlen közjáték zavarta meg, amikor a recepción extra kauciót kértek tőlünk arra az esetre, ha kiennénk a kókuszt az ágymatracból, vagy a fenekünk lesikálhatatlan nyomot hagyna a fehér kádon. Én egyedül vagyok a szobámban, mert eléggé berágtak rám a srácok, amikor legutóbb kicsit frenkiztem és a fullgizda Lamborghinimből kikönyökölve érkeztem az edzésre, miközben a többiek nyomorogtak a csapatbuszon. Sebaj, így legalább finghatok recsegőseket a wc-n, nyugiban levezethetem a tojásfeszültséget és végre az asszonnyal is gügyörészhetek telefonon.

Apropó telefon! Kaptam egy nagyon furcsa sms-t, amiből még annyit se értettem, mint a szövetségi kapitány taktikai utasításaiból:

Erzte halfzeit Bezucher, zwote halfzeit und Ende Heimspiel. Verstanden fapapucs? Vlad
Küldő:
+36 30 245 5555

Milyen nyelv ez? Megint a szomáliai kalózok próbálnak zsarolni azzal, hogy elrabolják az öcsémet? Mindegy. Ismeretlen szám, úgyhogy leszartam. A rejtélyes idegen viszont nem hagyta annyiban:

Makako team, other language sorry. You know: first half guest, second half and final result home. Vlad
Küldő:
+36 30 245 5555

Mifasz ez, de tényleg? Kár, hogy nincs velem Mourinho mester, mert ő korábban tolmács volt, biztos érti ezt a különös nyelvet is. Bazze, itt egy újabb:

Nem ertesz fekulator? Elboditott a cukornad illata? Elhuhogjam vagy elmakogjam? ELSO FELIDO VENDEG, VEGEREDMENY HAZAI, kulonben nem lesz banan vacsira.Vlad
Küldő:
+36 30 245 5555

Miután erre az üzenetre se reagáltam, a furcsa idegen felhívott, és bemutatkozott. Vladan Filikovicsnak hívják, és hasonló akcentussal beszél, mint Rajevac mester. Állítólag híres menedzser és üzletember. Arra kért, hogy a holnapi edzőmeccs első félidejében úgy tekerjek a pályán, mintha kölykeit védő nőstényoroszlán elől iszkolnék, a másodikban viszont úgy forduljak, mint egy kábítólövedékkel picsánlőtt elefánt. Hiába mondtam neki, hogy a focipályán nem tudom kordában tartani lelkesedésem, megfenyegetett azzal, hogy a már említett hajóval visszavisznek Accraba, de darabokban. Mivel ez még nem éles VB meccs, belementem az alkuba. Fogadtam is a bantwo-bet.com oldalon az eredményre, mert Vlad azt mondta, ez jobb befektetés, mintha Afrikából gyémántot csempésznék az ánuszomban.

Miután létrejött a díl, Vlad nagyon kedves volt velem. Megígérte, hogy keres nekem új csapatot, akár még José bácsival is mehetek Madridba. Mivel gyermekkoromban én is futva jártam a falunktól az iskoláig, Vlad szerint ideális vagyok ún. "néger posztra", ahol sokat kell szaladni és nagyot kell rúgni az ellenfél játékosaiba, ha a labda közelébe merészkednek. Igaza van, hiszen mostani csapatomban is ezt szoktam csinálni. Mourinho a többi játékosnak általában hosszasan magyarázott, nekem viszont mindig csak annyit mondott, "Kill, no catch!", és én tudtam, mit kell tennem. Új menedzserem azt is megkérdezte, hogy nincs-e egy 35 év körüli, leszállóágban lévő rokonom, akit rásózhatna a Milanra. Pech, de csak 40 éves  unokatestvéremet, Agogot tudtam beajánlani neki, aki most kényszerül visszavonulni a Savana Starsból (ghánai másodosztály), mert egy orrszarvú medencecsonton szúrta és lesántult. Vlad annyira rendes, hogy neki is talált csapatot. Nemsokára utazik Magyarországra a híres Ferenczvárosi TC-hez próbajátékra. Most már tényleg áldom a sorsot, hogy összehozott Filikovics úrral!

Így telnek hát a napok Rotterdamban. Nagyon várom már a meccset, amelyről természetesen beszámolok majd naplóm olvasóinak. Üdv Nektek és hajrá Black Stars!

1 hete nem hivtal, te eloember! Kurva gyorsan emeld fel a kagylot, kulonben leopardok martalekava teszem a razsaszin makkodat, ha visszatersz a kontinensre!
Küldi:
Mammma (otthoni)
+233 21 770007


Szólj hozzá!

Címkék: edzőtábor menedzser

A bejegyzés trackback címe:

https://muntari.blog.hu/api/trackback/id/tr592036836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása