HTML

World Cup Accommodation

Muntari VB naplója

Sulley "Ali" Muntari vagyok, a Milan és Ghána játékosa. Imádok szaladni, labdázni és gnúra vadászni. A VB alatt (ismét) naplót írok. BOOYAH!

Rajongj értem!

Otthoni időjárás

Nem értem, hogy mit írtok

  • madbalee: Valaki tudja miert jatszott felig letolt gyatyaval az Sulley a nemet meccs utoilso 15 perceben?? (2014.06.24. 15:14) Dolgozott bennünk a vodkaszóda
  • madbalee: Első milanos meccsén gólt lőtt:) (2012.02.19. 20:46) Ébenfekete álomtizenegy
  • Vaader: "Boer Bar" ez hatalmas! :D:D:D (2010.07.03. 13:52) BOOYA!!!
  • barbredi: Ez nekem eddig le se esett, hogy a néger gyerekek vágyálma a rabszolgaság, óriási! (2010.06.29. 15:46) Playboy interjú
  • csoko20: Azért mert néger, még nem kell lenézni! :) (2010.06.29. 15:32) Eboue tud koreaiul

Törzsfőnökök blogjai

Vereség a hollandoktól

2010.06.03. 09:50 Muntari

ÖNNEK 1 ÚJ ÜZENETE VAN
A RÖGZÍTÉS IDŐPONTJA TEGNAP HUSZON-HÁROM ÓRA TIZEN-EGY PERC
AZ ÜZENET KÜLDŐJE HÁROM-HAT-HÁROM-NULLA-KETTŐ-NÉGY-ÖT-ÖT-ÖT-ÖT-ÖT

SULLEY, te Allah barma! Mi a pöcsöm volt ez? Élőben követtem a meccset, és nem hittem a szememnek! Megmondtam vagy nem megmondtam, hogy az ELSŐ félidőben rontsatok rájuk, mint az UNICEF segélyszállítmányra, aztán a MÁSODIK félidőben essetek át a másik ló túloldalára!!!??? A fogadás úgy szólt, hogy első félidő vendég, végeredmény hazai. Erre mi történt? Ezek a vörhenyes földművesek ott cicáztak veletek az első 45 percben, ti meg hagytátok és csak ténferegtetek, mint a munkától megfáradt gyapotszedők. Ezeknek a fapapucsosos zérusoknak egy erőteljesebb hullám elmossa az egész telibevert országát; úgyhogy meg ne próbáld bedumálni nekem, hogy olyan kurva nehéz lett volna elvenni tőlük a bogyót! Lófaszt! ÖSSZEKEVERTÉTEK A FÉLIDŐKET FEKUSZKÁM! Láttam, mert a szünet után meg elkezdtetek nyargalni, mintha banánszagot szimatolnátok. Még szerencse, hogy Rajevac szétcserélte a meccset, mert még a végeredményt is képesek lettetek volna elbaszni. Hát tényleg ugyanolyan sötét vagy belül, mint kívül? Vagy  neked is csak a pinán jár az eszed? Hogy harapott volna ki egy leopárd anyád hasából még kávébab korodban! Ne haragudj, ha profán vagyok, de KURVA SOK PÉNZT VESZÍTETTEM MIATTAD! A lettek elleni meccsen ezt szépen visszanyered nekem, vagy megtudod, hogy van rosszabb dolog a katonai juntánál. A magamfajta a földet nem eszi, hanem betakarja vele azokat, akik ennyire ostobák, érted... Arra legalább ráébredtél Hollandiában, hogy Sneijder nem kedveskedésből mondja az Inter öltözőjében, hogy érett Edami szagod van? Ghánai válogatott, Black Stars, mi? Arra még egyik gibbon se gondolt, hogy a fekete csillagok nem látszanak az égen!? VLAD voltam. Ajánlom, hogy hívjál vissza, mert nincs az a majomkenyérfa, ami mögé elbújhatnál előlem!

NINCS TÖBB ÜZENETE.


2 komment

Címkék: edzőmeccs

A bejegyzés trackback címe:

https://muntari.blog.hu/api/trackback/id/tr922050294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hóhér Tibi · http://bunti.blog.hu 2010.06.03. 11:21:12

Muntari bizonyítottan olyan büdös, h. őt is akárcsak az Époisse sajtot kitiltották minden francia tömegközlekedési eszközről.
en.wikipedia.org/wiki/%C3%89poisses_de_Bourgogne

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.06.03. 11:55:20

Eddig a főbb szereplők:

Muntari
Vlad
Balotelli
Rajevac
Mensah - a szobatárs
José bácsi
süti beállítások módosítása